onsdag 7. januar 2009

Tid for veksling

Julerunden 2008 var den 5. runden i Interiør Gavealong jeg administrerte.
Første runde var julerunden i 2007.
Nå synes jeg det er på tide at noen andre overtar roret :)
Alongen har masse potensiale, og jeg har egentlig mange planer for den. Tema for rundene, layout, konkurranser osv. Men våren blir travel og jeg har ikke kapasitet til å sette alle planene for alongen ut i livet.
Nå trengs et friskt pust her!
~

Så hvem melder seg? Jeg vet dere er flittige og driftige der ute, så send en mail til gavealong@hotmail.com dersom DU vil bli den nye administrende interiørgavealongdirektøren!!!
~

6 kommentarer:

Aina sa...

All ære og stor takk til deg som har hatt jobben så langt:0)

Jeg er en smule opptatt med to små, ei litt større og en mann som skal operere begge armene, og elendig på data(klarer ikke få inn rett str. på headingen engan) så jeg håper det er noen av dere andre som kan ta over.

Det er jo så kjekt med gave alongen, men skjønner godt du Jorunn føler du har bidratt nok og har andre gjøremål også.

Sender stafettpinnen videre litt flau.
Klem A.

Magny sa...

hei,- er ny i alongen , så eg ønsker være med noen runder før eg event gjør noe sånt......

Mi Casa sa...

Hei!!
lurer på hvordan man kan være med!!?

Dette virker veldig koselig og man får muligheten til å bli kjent med andre man ellers ikke har blitt kjent med:)

Heidi sa...

Jeg har skiftet navn og adresse på min blogg. Tidligere canozas.blogspott / Bestemors vindu er nå blitt Fallmoen.
Tusen takk til deg som har administrert IGa dette året. Du har gjort en kjempejobb.
Jeg håper noen tar utfordringen.

intelligence sa...

miu miu bag
miu miu bags
miu miu handbag
miu miu purse
miu miu wallet

disa sa...

成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫,h漫,成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城