søndag 7. oktober 2007

Ny GaveAlong side

Ja,så er det klart for en ny runde med gaver...Masse lekre gaver,gaver med personlighet og glede..Gaver til en venn,en venn man ikke kjenner,men likevel gjør. I denne hverdagen er det godt å få en liten oppmerksomhet ,og det er deilig å gi.

Som dere ser så har Gave Alongen fått ny bloggside. Mest av praktiske årsaker,med koder med mere, men det er også et lite tegn på litt fornyelse.. Skal prøve å videreføre "Passionen" vil noen si..for jeg ønsker jo at dette skal bli en koselig side, for oss medlemmer og ikke minst for våre besøkende.

Jeg har flere ideer, men ønsker også at dere også kommer med innspill,gjerne på mail eller her på siden. Kom med forslag,temaer,ønsker mm..for det mottas med stor takk. Det er ikke bestandig at jeg svarer,men dere skal vite at hver å en melding blir lest :-)Og ikke minst blir forslagene lagret.

Den gamle bloggen vil bli slettet etterhvert, når all info er lagt over til den nye. Banner kommer og ikke minst knappen, men akkurat no er den funksjonen ikke tilgjenngelig.

Jeg overtar denne gavealongen med stor glede og jeg håper at alle synes det er gøy å være medlem her. Gleder meg til en ny og spennede Gave Along tid og gleder meg til å bli mer kjent med dere.. Klem fra Katarina (Katarina's Verden)

7 kommentarer:

Hulda sa...

Flott bloggside du har laget, Katarina! Likte så godt fargene, de er rolige og dempende. Gleder meg til vi går i gang, og har allerede noen ideer klare til min hemmelige venn. :)

elin1976 sa...

Super flott bloggside, Katarina! Du er så flinke du. Alt det du får tid til. Ikke slit deg ut nå vennen! Masse klemmer fra Elin:O)

Helene-Årets gleder sa...

Hei.....
*liste, liste*

ehhhh.....*hvisker*

kan jeg også få være med på gavealong....*pirker litt med foten*

hørte det var for sent denne runden...men det høres så koselig ut...

*lister stille ut igjen*

Emmeline sa...

Nydelig bloggside Katarina. Du gjør en fantastisk innsats!
*Gleder meg til denne runden:
Jeg fikk verdens letteste venn å finne gave til...HURRA!!!!!

Anonym sa...

Tusen takk for skryt jenter! Det er virkelig deilig å få,ettersom man bruker mange timer på dette. Gleder meg også til neste runde. Artig å se hvordan dere tolker rundens tema.. Klem til dere alle

Helene- Årets gleder:
Kan du sende meg email adressen din? Så tar jeg kontakt.:-)

Helene sa...

Hei
Siden jeg er helt fers på bloging så hadde vært kjekt om du kunne skrive hvordan dette rent fysisk fungerer. Vil gjærne være med for det høres veldig gøy ut, men hvordan går jeg frem.

Helene-Årets gleder sa...

Heiiiii:-)


helene.wehager@gmail.com

:-) *smiler*