søndag 6. januar 2008

Det lakker og går mot en ny runde i alongen.
Når den blir kommer ann på avstemningen her til høyre.
Dessverre er det noen i alongen som har trukket seg og det er ledig(e) plass(er).
Dersom noen er interesserte i å bli med/stå på venteliste, nøl ikke med å sende en mail til:
Kriteriene ser dere til høyre :)
~
Så har Mia i Hem och Lycka dannet en søstersajt til Interiøralongen.
Den heter Vita Gavor ! Kjempefint tiltak av Mia!!!
~
Kommer snart tilbake med oversikt over nye medlemmer,
og disse skal presenteres skikkelig.
Videre skal vi før neste runde ha en presentasjon av oss selv på bloggen vår, som Emmeline foreslo. Dette var gjort før tror jeg, og jeg synes det er en fin ting.
~
Ønsker alle en finfin uke!

9 kommentarer:

ESMERALDAS HJERTE sa...

hei kjære venn:) Tusen takk for den flotte jobben du gjør!! Jeg skulle akkurat til å foreslå en presentasjon av oss selv som et lurt tiltak-men det hadde Emmeline allerede gjort, hehe...Men da kan jeg jo foreslå at vi f.eks svarer på de samme spørsmålene-som f.eks kan legges ut her? Type: fem ord om egen interiørstil, kaffe eller te, sølv eller gull?favorittdufter? Mest brukte farger hjemme hos meg, osv.....

Syns godt vi kan ha en annenhver måned, så blir det liksom ikke for ofte, heller.....

Klem

elin1976 sa...

Halloen.
Takk for mailen.
4 årstider hadde jo vært fint. Da hadde man jo sluppet å tenke ut tema for da ordna det seg selv liksom.
Takk for jobben du gjør for oss.
Klem:O)

Lykke sa...

Hei, hei. Da har jeg fått pakken min, kom innom og se så fine ting jeg fikk:)

LivetHosOssTre sa...

Åh jag vill vara med! Finns någon plats över?? Skulle jätte gjärna vilja vara med !!

Maila gjärna svar på hireja@hotmail.com

Olstad sa...

Så flott at det snart er ny runde. Det blir som vanlig spennende. Takk for den fine jobben du gjør.

Ha en fin dag.

Emmeline sa...

Det går jo ikke an å fuskestemme;) hehehehehe

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Marte sa...

Hei og tusen takk for at jeg får være med i denne supre gave alongen:)

Jeg gleder meg allerede!

Klem fra marte

Emmeline sa...

Heisann:) Husk nå på å gi et ord om du trenger hjelp med alongen, det er jo masse arbeid.
Håper vi får til å ha en presentasjon av de nye medlemmene i alongen etterhvert på denne siden, ser at det er mange skjønne nye bloggere som har fått innvilget medlemsskap så det skal bli kjempekjekt å bli bedre kjent med alle!!