søndag 3. februar 2008

Livet hos oss tre

Neste ut er Angelica med bloggen Livet hos oss tre


Hvorfor og når begynte du å blogge? Hva er bakgrunnen for navnet på bloggen din?
Jag började blogga under våren när jag fått min son. Jag tror det beror på att jag inte hade så mycet att göra i början att jag behövde något krativt att göra! Bakrunden till mitt namn är att jag vile visa upp hur livet för en 'icke svensson' familj var, Livet hos oss tre:-)
Beskriv din interiørstilen din.
Min inredningstil handlar mest om vita gamla saker som jag finner på loppisar. Det mesta i mitt hem är ärvt, köpt på loppis eller auktion!



Hvor henter du inspirasjon?
I andra bloggar! det finns ju masssor av underbara!

Kan du fortelle om dine favoritthobbyer/favorittsysler?
Jag har börjat tillverka smycken i silver, Mamma/Barn smycken, Ängla smycken,gravyr smycken och herrsmycken. OCh dessa kommer att komma upp för försäljning inom kort!:-) En annan underbar hobby är att göra andra små hantverk! som träkorgar,välkommenskylltar och massa mer.

Hvordan er din drømmedag?

Min drömdag skulle bestå i att helt ensam få gå ut, äta en god frukost. Sen bege mig mot en inredningsbutik på nån mysig gata och handla ALLT jag vill ha utan att titta på prislappen!sen åka hem med mina fynd och mysa med min underar son med nyvunna krafter:-)

Hvordan bor du?

Jag bor i lägenhet på 3:e våningen, planerar flytt til nu lgnhet som ligger på 2 plan. Jag bor med min sambo och min son sen tdigare förhållande.

Hva er dine favorittfarger?

vitt, silver, grått och ljust ljust rosa!

Hva er din favorittårstid og hvorfor?

Sommaren! För att få plantera blommor och örter! sola och bada och bara mysa o ta det lugnt! Hvordan skaper du stemning i ditt hus?

Med massor av ljus, älskar ljus.Se har jag massor av plädar också, ur mysigt att dra fram en tjock pläd och gosa in sig i e kylig kväll, dricka en kopp the och koppla av.

Hva er din favorittinteriørting?

Mitt vita lilla bord som mamma köpte på loppis för 40:-!!

HJERTELIG VELKOMMEN I GAVE ALONGEN ANGELICA!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk