onsdag 8. oktober 2008

Avsløringens time....

Nå tror jeg at alle har fått sine gaver, så her kommer avsløringen av de hemmelige vennene i høstens runde av Interiør Gave Along;

Fjellrosa ga til Zizzi
Heksa og Katten ga til Vita Pelargoner och Zink
Gøy på landet ga til Vinterhvitt
Ingrids hobbyblogg ga til Tines kreative hjørne
Lovises hverdag ga til Storeflittig
Avas blogg ga til Solstad
Essemia ga til Sol
Gleder i livet ga til Randis verden
Hilde S ga til Mus Mei
Vita Pelargoner och Zink ga til Monicas Liv
Bestemors vindu ga til Min Lille stue
I min lille verden ga til Min hvite verden
Silje sin ga til Lykke
Borghildpia ga til Lovises hverdag
Min lille stue ga til Kathrine
I min verden ga til Ingrids hobbyblogg
Flower power ga til I min verden
Storeflittig ga til I min lille verden
Fjordheim ga til Huldas verden
Hespe ga til Hilde S
Kathrine ga til Hespe
Albertine ga til Heksa og Katten
Mus Mei ga til Gøy på Landet
Hulda ga til Gleder i livet
Solstad ga til Galleri Grut
Donnas verden ga til Flower Power
Lykke ga til Fjordheim
Drømmen om en eplehage ga til Fjellrosa
Tines Kreative Hjørne ga til Brunkullan
Randis verden ga til Fagerheim
Sol ga til Essemia
Fagerheim ga til Ellas blogg
Monikas Liv ga til Drømmen om en eplehage
Anitas Hus ga til Donnas verden
Brunkullan ga til Borghildpia
Ellas blogg ga til Bestemors vindu
I min hvite verden ga til Avas Blogg
Galleri Grut ga til Anitas hus
Vinterhvitt ga til Albertines verden
Zizzi ga til Silje Sin
Krinkel Kroken ga til Franska Liljan
Franska Liljan ga til Krinkel Kroken

2 kommentarer:

Bergheim sa...

BESTEMORS VINDU

Her står det veldig stille for tia. Kanskje det er flere enn meg som har det litt travelt nå på høsten. Jeg vil bare si tusen takk til Ellas blogg, som gav meg en sånn fin gave. Som jeg ble kjempeglad for. Tusen takk igjen Ella ,og til alle andre i IGA. ha en strålende høst.

Unknown sa...

Syns dere alle er sååå utrolig flinke! Beundringsverdig hvor godt dere treffer og hvor mye omtanke som ligger bak. Syns det er så flott:)