onsdag 30. januar 2008

DONNAS VERDEN

I kveld sendte jeg et "intervju" til alle som er helt nye i gave alongen.
Brunkullan og Canoza var med forrige runde, men de som kommer nå er helt ferske.

Den første jeg fikk respons fra er Donnas Verden.
Vet dere?? I dette øyeblikk kan det være at hun ligger på sykehuset og føder :)
Neders i svaret hennes står det nemlig:
Håper dette er greit? sitter her med rier, og måtte ordne det før jeg reiser til sykehusetJ :)

Her kommer presentasjonen av Donnas Verden

Hvorfor og når begynte du å blogge? Hva er bakgrunnen for navnet på bloggen din?
Jeg har alltid vært interessert i interiør, men i sommer kjøpte vi et eldre hus som vi har totalrenovert. Tanken var at jeg skulle bruke bloggen som en slags dagbok, men har etter hvert blitt blogghektetJ. Jeg begynte å blogge i oktober, og synes det er kjempegøy! Navnet på bloggen min ; Donnas verden, er rett og slett at jeg er gift med en mann som har italienske aner, og samtidig litt blåblodig sådan. Pga dette kan hans familie bruke Don og Donna i forbindelse til navnene sine, og det har jeg gjortJ . Men bare her inne, Donna D, eller Donnas verden
Beskriv din interiørstilen din.
Blanding av gammelt og nytt i klassisk stil. Liker også etter hvert veldig godt landstilen. Men har ikke klart å finne helt ut hva jeg er ennå.
Hvor henter du inspirasjon?
Jeg koooser meg med alle interiørbladene mine, og leser de om og om igjen. Men nå vil jeg si at jeg får like mye påfyll og ideer fra alle de flotte bloggene rundt omkring.
Kan du fortelle om dine favoritthobbyer/favorittsysler?
Familiekos, interiør, reising, shopping, venner, hage og oppussing
Hvordan er din drømmedag?
Hmm, som småbarnsmor må jeg nok si at en dag hvor det en dag hvor det er meg i fokus (skamme seg, he he). Sove lenge og har litt kvalitetstid for meg selv, kose meg med en laang frokost, pusle litt i huset, bade lenge, reise ut og lunsje med venninner, shoppe litt, deilig middag med mannen min, kanskje en god bok.
Hvordan bor du?
Jeg bor på et mindre tettsted litt landlig til i en eldre enebolig vi har pusset opp, sammen med mannen og datteren min. Og har en liten baby i magen som kommer når som helst!!
Hva er dine favorittfarger?
Jeg er ikke noen fargefrik, er veldig glad i jordfarger og hvitt.
Hva er din favorittårstid og hvorfor?
Jeg elsker våren! Det er liksom en forventning i luften, med alt som spirer og gror. Jeg er veldig glad i hage, og er ute hver dag for å nyte det som skjer. Siden vi er nyinnflyttet, vet jeg ikke hva som skjuler seg i bedene rundt omkring, så dette blir spennende. Tomten er på 2 mål, og jeg gleder meg til å planlegge hagen videre.
Hvordan skaper du stemning i ditt hus?
Med å blande gamle ting med sjel som betyr noe for meg, med nye ting . Det er veldig gøy å sette et personlig preg på ting.
Hva er din favorittinteriørting ?
Her er noen bilder fra ting jeg blir glad av hjemme: Velkommen melkespannet mitt, kjøkkenet, blomster og en hylle jeg har i gangen!!

Hjertlig velkommen i Interiør Gave Alongen skal du være Donna!!
Og la oss få høre fra deg når dere er tilbake fra sykehuset!!

Ingen kommentarer: