fredag 25. januar 2008

Hos Canoza

Neste blogger ut er Canoza :)
~
1. Når og hvorfor begynte du å blogge?
I fjor sommer kom jeg over noen blogger, og fant ut jeg skulle prøve å lage meg en. Syns det var spennende å se hvormange som faktisk var interisert i det samme som meg selv
2. Hva synes du er det beste med å ha en egen blogg?
At jeg blir kjent med masse flotte jenter, får masse gode råd, tips og ideer

3. Hvordan vil du beskrive din innredningsstil?
Tja... si det. En blanding av gamle gjenbruksmøbler, shabby chic, country, Carl Larson, Vet ikke helt hvor jeg skal stoppe, men farger er ikke helt meg. Hvitt, lyst og luftig

4. Hvor og hvordan bor du?
Flytter nå på landet i en enebolig, sammen med samboer og tre hunder

5. Hvordan er en perfekt dag for deg?

08.00-10.00: Kaffekopp, godstol, interiørblad og fin utsikt.

10,00- 12.00: Tur i skogen med hundene.

12.00-14.00: Kanskje bruke den nye symasinen min, på mitt nye syrom

14.00.16.00: Middag med min kjære

16.00-18.00: Pusle litt i heimen18.00-20.00: Kveldstur med hundene, varm dusj etterpå.

20.00-22.00: Kvelskos i godstolen med en kopp deilig te.

22.00-24.00: Legge seg i nytt sengetøy som har lufttørket ute.

6. Hva er ditt favorittrom og hvorfor?

Det skal bli hobbyrommet mitt, når jeg flytter. Fordi det er BARE mitt rom.

7. Din største lidenskap, hva er det?

Det varierer litt i perioder, akkurat nå er det interiør og lopper. Jeg har samlemani.

8. Hvordan skaper du stemning i ditt hjem?

Gamle møbler og ting med sjel, levende lys og gode dufter

9. Hva er dine hobbyer?

Det er noen..... Interiør, blogging, data, hunder, utstilling, trening, hytta, oppussing av gamle møbler og ting.

10. Hvor henter du inspirasjon når det gjelder interiør og innredning?

Fra blader, MASSE blader. Og blogger, internett, alt hva jeg kommer over.

Så har Canoza en liten nettbutikk, her forteller hun om den:

Home of Canoza- er en liten nettbutikk jeg pusler litt med. Der selger jeg ting som jeg enten har funnet på loppemarkeder, bruktmarkeder, auksjoner, ellerandre steder.Akkurat no holder jeg på med en ide om å lage mitt eget design. Den går egentlig ut på å gi ting folk ikke vil ha, en ny sjangse og et nytt utseende. En sliten messinglysestake kan f eks bli et vakkert blikkfang hvis man maler og dekorerer det på nytt.Foreløpig bare en ide, kommer tilbake til det senere.

Tusen takk til Canoza!! Hjertelig velkommen skal du være i Interiør Alongen!!!!

1 kommentar:

Emmeline sa...

Jepp hjertelig velkommen Canoza. Godt å få med seg alle detaljene og ikke minst det med fargene, eller helst at du IKKE likte farger. Det blir lett for den som blir din hemmelige venn!!!